'.-

Idag var jag på arbetsförmedlingen, i hate it!
imorgon ska jag på arbetsförmedlingen, men snart bor man väl där, ?
Jag vill ha tillbaka mina skattepengar nu, skulle ju behövas, ganska fattig nu om man säger så, så dom pengarna skulle sitta fin fint nu, så man slipper leva på flinta. <3
nu har allt löst sig emellan mig och pappa flinta, sköönt!
Min mobil har börja dampa igen, hömtade den från lagning förra veckan, och har redan börja krångla, varför kan dom inte fixa den riktigt så man slipper lämna in den 70.000 ggr?
så om jag får skattepengarna snart så kan jag ju köpa en ny, blir nog inte en samsung denna gång, blir nog en ericsson eller nokia. kanske letar upp min gamla nokia 3310 dom håller ju iallafall om man kastar dom i marken och spelar biljard och så med dom, så lätt den hålbaraste telefon jag haft under mitt liv;O
ÄVen atta jag övningskörde. pappa tycker inte om att åka med motorvägen med mig, han tycker jag är en trafikfara ?
men de gick faktiskt bra, vi körde till sörberge, sen åkte vi till willys och sen hem .
Såg nyss Romper Stomper, inte lika bra som jag trode den skulle vara, men helt okej.
så jag tror jag ska borsta tänderna och lägga mig och se en ny film att somna till . så jävulst skönt att somna till tv:n .

"DET DU INTE VET, DET LIDER DU INTE AV"

p.s du är saknad <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej där.

Hur ska det gå att gå ner till arbetsförmedlingen i detta väder. :/

Hoppas du inte blir blöt.

PUSS

2008-08-13 @ 08:50:31
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0