Nya Alex schulman?

Idag har jag betala min uppkörnings räkning, sen var jag till frisören och satt i rosa "löshårs" slingor. 4 st.
Det blev köttbullar och potatismos på södra köpmangatan, YUMMIE.
sen så vart rusta molle skulle köpa hårfärg, då slutade det med att jag köpte en rosa väska, fettfrächt.
NÄr vi kom tillbaka till södra köpmangatan så färgade jag håret på bruden i huset, sen kollade bruden och jimmie på Eureka , då kollade jag på beck 1, skit bra är den!!
vi drack rosapantern och öl, och mint tjoffs, nu sitter man med sista ölen, sen blir det hem om ett tag, sova och drömma o, janne och torsten, me love it.
ja men vi säger väl hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Torsten <3 Smulan 4 ever baby.



Puss puss

2008-08-07 @ 00:14:08
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0