Pink As Always

sara kom och såg film, vi såg bruse den alsmäktige, köpte den igår, han e ju så tookig.
sen åkte jag på birsta, köpte mig ett linne, en tröja och en sjal.
sen hämtade pappa mig på birsta , så fick jag köra därifrån och hem. gick normalbra.
sen datanördade jag lite gran, och jag har hitta hur söta marsvin "kiwisar" ohh vill ha.
sen vart de film med malin, vi såg en film med hillary duff, vet ej hur filmen stavas så skiter i och skriva namnet på filmen, men den är bra, en snyfft kom de också.
nu e jag hemma och pratar med världens bästa på msn<3<3 saknar dig , så långt bort men ändå så nära, kommer snart , längtar som fan, du är speciell för mig, varför har vi inte "umgåtts" tidigare, en stor fråga. gahh. men tiden där uppe var tipp topp. saknar dig <3<3

Babble, Babble, Bitch, Bitch

Rebel, Rebel, Party, Party

Sex, sex, sex and dont forget the violence

Blah, blah, blah

Got your lovey-dovey sad and lonely

Stick your stupid slogan in

Everybody sing along.


Elisabeth MIKAELA Ellen FROHM säger by by ;O


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0