Pink Dream : NOT!

ARG ARG och åter ARG, när väl jag och pappa kommer överens så är det alltid något som händer så vi bråkar , GAH!
han skulle hjälpa mig att ta ut en av "låsas" Slingorna, då klipper han av håret,  fast kag sa klart och TYDLIGT ; klipp inte av håret då blir jag tokig, men ändå gör han de, så då sa jag jävla CP gubbe, sen gick jag och slet mig ihåret, men dur e väl att de inte märks att han klippte bort lite, så hade jag het sönder hans tv, ha?
det är ganska skönt att ha en blogg att avreagera sig i.
slipknot t-shirt och mjukisbyxor igenom timrå vad är de för fel på de? :D
tyckte de var skitsnyggt jag,

nu ska jag gå och köpa nått gott och sen krevera lr nått.

HAVE A NICE DAY!


Min tatuering som jag gjorde 19/11-07 , and i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0