Inte ett liv av glitter och paljetter.

Tänkte berätta om min hädelserika helg.
I Fredags vid 16.00 hämtade susane mig, och då bar det av mot gnarp, till Amanda, vi åt tacos och pratade.
träffade magnus för första gången, Amandas pojkvänn , skittrevlig snubbe.
sen skulle vi se en film "tristan och isolde" tror jag den hette, men den sög ju.
Jag bankade på Martins dörr och frågade om han ville spela kubb med mig, och det ville han .
sen spela jag och martin kort hela kvällen.
sen vart det godkväll, men jag kunde inte somna jag e så jag skicka roliga historier till malin och jesper.

I Lördags Amandas dag till ära "20årdag" det vart tårta och bullar och mycket yummie,
sen vart det grillning, de var Amanda, Magnus, Martin, Linda och Eddie, och jag då
så då satt vi igång med supningen, och jag blandade hejvilt, och det var nog inte det bästa.
Alexandra kom och sen kom Tess och Simone .
22.00 tog vi bussen till resturangen där amanda jobbar.
A det gick ju bra, tills att vi skulle hem Kl 01.30 gick bussen tillbaka till gnarp, och jag mådde ju inte så bra,
så de vart ju en påse för mig, och resten kan ni lista ut, sen när vi klev av bussen, börja jag och amanda bråka ,
jag kunde ju inte hålla mig jag skrek ju tillbaka och det ledde till att malin kom och hämtade mig typ halv fyra, och var väl i timrå vid fyra tiden inatt.
A jag har aldrig grinat så mycket i hela mitt liv tror jag,

Och Idag Söndag har jag bråkat med pappa, fan allt går bara åt helvete, orkar fan inte mer,
måste flytta iallafall, ledigt rum?
tur man åker ner till falun snart , så man får tänka på annat, nej nu ska jag packa min väska och gå ner på toget och bli alkholist, 
när allt verkar vara så bra varför ska det sluta med ett helvete.

hoppas ert liv är bättre, hava a nice day!




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Vännen!

Det löser sig nog, allt brukar ordna upp sig för dig. Puss

2008-08-10 @ 18:21:35
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0