28-30/11 - 08

på fredagen började det med att jag JobBade mellan 12-15.30 sen begav jag mig
 bort till nettes mamma och pappa i ljustadalen, där maten stod framdukad, potatisgratäng och köt. mkt gott, tack lotta :D
sen okupperade jag deras dusch, sen började jag och nette öla, sakta men säkert, sen vid 8 kom madde, sen vid halvelva va vi inne i stan.
LYSET , fy fan va mkt folk, haha löningshelg ;O
a sen avrundade vi kvällen med max.
och sen ja , ne de hoppar vi över, men nette de jag säger bara HAHAHA, ett minne för livet eller?
sen vid sex somnade vi, och upp klockan elva på Lördags morgon och gick på coop konsum och köpte dricka och chips, så gick vi hem till mig igen och kollade på Crazy Beutiful.
vid halv fyra åkte nette hem till ljustadalen,
sen vid åtta på kvällen kom Maja vi kollade på Scooby doo filmen , sen såg vi sing a long sen avrundade hon kvällen och jag gick och la mig var helt slut xD
på söndag jobbade jag mellan 12-20.30
efter de gick jag till patrik sörensson och såg lite tv spelade lite tv spel och gitar hero.
sen vid ett på natten hömtade jag forsell sen åkte jag hem och sov.
det var helgens små bravader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0