5/12 - 05

grattis än en gång lina. nu är ditt barn snart 3 dagar gammal. undra vad namnet har blive, måste messa phillan imorng och fråga. alla pratar tatueringar nu, så de bara snurrar i huvudet på mig , jag fick ju presentkort förra julen av mamma till tatuering, de går ut nu 20 dec. så nu vet jag vad min 2 tatuering kommer bli, så ska nog ringa och boka imorgon, och se om han har några tider . så då blir det en till tatuering, man känner suget, de e ju så härlig xD haha! ¨ veckan har bestått av att vara med Cicci, idag bowlade jag cicci och forsell. sen har jag och malin och maja lekt på E:on , haha civil polisen även xD vad gör ni då? vi sa eller maja sa, vi lyssnar på musik och pratar, men hallå de kan man ju göra hemma. tokkkk. fick penagr från föräkringkassan idag, så de blir inhandling av skor imorgon eller lördag , kanske söndag får se när jag får en lucka ledig. SKoterutbildning i helgen lördag och söndag mellan 9-17 båda dagarna. så ner i källaren och leta fram täckbyxorna, a de får bli imrong kväll. efter jag ha jobbat. ska vara med nin nette imorgon när jag jobbat, så skönt att vi blivit vänner igen och denna gång , ska de hålla så är de bara, och banneimej, grattis till din nya M!! ;) jo ny telefon har jag införskaffa mig även, en Samsung U600 en sån jag hade förut, fast en lila, pretty nice. även fast den jag hade innan gick sönder, ville jag ha en likadan, tycker dom e superbra. allt i ett lixom. ne nu ska man nog tänka på refrängen, ska trots allt upp 9, night night . BTW : 19 dagar till julafton. hoppas alla vare snälla iår!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack för att du finns Micki du är världens underbaraste person:D

2008-12-10 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0