Onsdag 5/11 - 08

Jag och malin åkte ju in till birsta, jag inhandlade mig en tröja och ansikts rengöring och dagskräm, är så torr, gick på 200 spänn för något man ska ha i ansiktet, så nu får jag ta mig i kragen och använda det ;O lär använda det i en vecka sen kommer jag lessna, rutiner är tråkiga helt enkelt.
sen släppte jag av malin hemma hos henne för hon skulle jobba i 3 timmar.
då for jag bort till mamma och hämtade sally.
kollade lite tv och åt mandarin, sally tyckte inte mandarinen var så god, så hon fnuffade bara på den ;)
sen kom mamma och hämtade sally, så då sov jag en stund sen kom pappa hem och då käkade vi,sen for jag bort till malin.
då kom vi på att åka på birsta igen malin skulle lämmna igen en tröja , och jocke skulle byta skärp, och jag skulle lägga undan en jacka, men på vägen dit blev jag stoppad av farbror blå, nämligen polisen, jag fick plåsa, och polisen fråga varför jag var nervös, för jag skakkade typ, jag sa att jag aldrig hade blive stoppad så därför blev jag nervös.
trodde jag skulle få böter för jag körde 15 km för fort, och jag ha ju bara haft körkortet 4 veckor snart, så dom hade ju kunna dra tillbaka det, så tur hade man ju, tur man inte tog sig en jävel innan man for ut och åkte. så tur mår man säga, så jag var nervös hela vägen till birsta.
efter vi hade vare på birsta , åkte vi till mediamarkt och där var det 3 polisbiler, var tydligen några som hade snattat.
sen for vi till ok i timrå och tvättade rutorna på bilen, och sen hem til malin, gick upp till mia och kollade på bude söker fru, och nu hjälper jag och malin henne med någon läxa . och det är ju inte min starka sida måste jag erkänna.
ne nu orkar jag inte skriva mer, HEJDÅ :D


BTW; Fortfarande 14 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0