funderingar och problem

Nu har jag kommit på en sak, för att bli lycklig och börja om på nytt, kanske man måste flytta, så idag har jag funderat på eller , cicci funderar på att flytta till trollhättan. och då tänkte jag att jag kanske ska flytta från timrå, till någon annan liten hålla någonstarns uppåt i sverige. skulle nog inte kunna flytta neråt, så uppöver, mer snö och trevligare människor, och närmre släkten, kan de bli bättre, men då är det ju det att allt man har här, alla minnen ,  vännerna , och mamma och pappa och syster. det är ju här man föddes, och hur skulle man klara sig utan att bara kunna åka hem till mamma eller pappa bara för att ta en kaffe, eller bara för att säga hej. då kanske man har flera mil emmellan, så det är svårt det här, men en vackar dag då ska jag packa min väska och flytta från TIMRÅ, det kan ni skriva upp och sätta er på.
Tänk om man kunnde fått ett jobb någonstarn och bara börja om.
så nu när jag har bestämmt mig för att någon dag flytta från timrå, så ska jag börja söka jobb på andra ställen uppöver i sverige, kanske lättare att få ett jobb då. ganska svårt här att få jobb må jag säga.

Och när jag ändå håller på att klaga kan jag ju berätta att killar är tvii och blää, så till er som har ett bra förhållande och en kille som går att lite på i vått och torrt, till er måste jag säga grattis, för inte fan finns det många såna bra killar.
antingen är dom bög, eller är man kompis med dom, och man vill ju inte förstöra vänskapen.

för jag har den oturen att få kännslor för idioter, senast träffade jag en kille som jag hade prata på Msn ett bra tag med, och skicka sms, och tillslut träffades vi, vi kanske inte var så jäkla nyckter, men men , sen ringde vi varran och prata , och sms och allt var super bra, sen va vi med varran och det var bra, ,men sen bettede han sig som ett svin, fel att bara säga om han inte vill ha något med mig att göra, så jag frågade honomk de via msn, och sms, men inge svar, efter en vecka fråga han hur de va med mig, och så, både via sms, och msn, men då sket jag i och svara.
och anledningen till att jag inte svarar är för att för 2 helger sen tror jag det var , skjutsade jag hans kompisar, som är gemensamma kompisar med min mammas kille, så jag fick veta mycket skit om han av dom, och det uppskattas ju verkligen, och mammas kille har varnat mig för han, så då¨är det bara och lite på mammas kille och hans gäng, så måste ju säga att det var lika bra att får veta allt, så man inte hade förälskat sig i honom.
Så från mig till er alla, killar är svin skaffa EN BLOGG eller något och avreagera er på.






OCH HÄR KOMMER LITE BILDER SEN I LÖRDAGS,
käkade hos anna, jag och malin, drack vin och öl, och cider, sen kom maja, sen gick vi på pubben.
så njut av bilderna.

  
  
  
  

   


TACK OCH BOCK N.... STOCK!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag trodde jag skulle dö av skratt när jag läste det här. :D "Och när jag ändå håller på att klaga kan jag ju berätta att killar är tvii och blää, så till er som har ett bra förhållande och en kille som går att lite på i vått och torrt, till er måste jag säga grattis, för inte fan finns det många såna bra killar.

antingen är dom bög, eller är man kompis med dom, och man vill ju inte förstöra vänskapen."

2008-11-06 @ 09:49:10
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0