Torsdag 6/11 - 08

Städade hela dagen "torsdagar = städdag enligt min kära far"
så man längtar ju inte efter dagen Torsdag.


vid 2 åkte jag till mammas jobb, skulle skjutsa en catring åt henne till söråker.
klockan 3 skulle dom ha grejerna då tänkte jag att jag går in på söråkers vårdcentral och skriver över mig till timrå vårdcentral, men man måste skicka in lapp, och stå i kö i flera månader, så jag skiter i att skriva över mig, lite heder i kroppen kan man ju ha så man ha någon anledning att åka dit, haha! men men
och sen efter jag hade lämnat grejerna så tänkte jag att jag åker till stavreviken och ger lillsyster GB gubben, men då va hon inte hemma, så jag ställde den innanför porten, så hon blev ju paff när hon kom hem sa hon . å att hon gärna ville ha en till, småsyskon är roliga.
sen åkte jag hem igen och städade klart.
sen om malin.
på kvällen/natten så var vi med petra vi åkte in till stan, därefter in till birsta där cupen om GB gubbar skulle ske, men då händer de roliga, vi hade varsin bil BTW så vi far ner på birsta parkeringen och ställer oss och polisen kommer, så det jag vill säga är att ¨på 2 ´dagar har jag blivit stoppad. men kul, blåsa fick jag göra ochså. fettlesss.
då bestämmde vi oss för att åka hem till petra, satt där till 3 kanske (natten) trött som fan.
då vart det hem och sova .

BTW; 13 dagar kvar
och kan man inte får hitta på en egen sak,
utan att en annan ska gö lika?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0