22/11 - 08

FEST HOS MAKKEH I SÖRÅKER!!


KOLLA BILDERNA FFS!!
historian kommer efter :O


   
  
   
   
   
   
   
  

MASSA TOK VART DET ..

Igentligen skulle jag åka med patte, robert och nette och makkeh hem till makkeh
men jag bestämmde mig för att inte dricka så , jag skulle ta egen bil,
 och det är så det dumma händer
fick stoppppp på E4an fett pinsamt, så forsell fick bogsera hem min bil.
så jag ringde och sa att jag inte kunnde kommma, men forsell skjutsa dit mig vid elva. tack!
och jag hade med mig öl, men jag drack inget, och jag behövde inget, för dom här människorna var i full gång, så jag skrattade hela kvällen fett kul må jag säga.
robert och jjesus ochhuge gjorde tha macahuladance  ^  
ja eller snarare alla gjorde den dansen. haha!
och forsell hämtade mig vid kvart över ett, tack igen!!


KVÄLLENS BILD!!!



GESS HUH?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte komma på något eget förrens någon annan ska göra likadant!!!

2008-11-28 @ 00:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0