Fredag 19/10-08


Halleljah,
Dagen började med att , ja eller klockan nio skulle jag och malin vara på OkQ8 i timrå får thomas skulle hjälpa mig med mitt däck, tio över nio vaknade vi, vi hade ställt klockan på 8 för vi skulle hinna med allt, ;O
a väl vi OkQ8 fick jag hjälp, däcket är helt och fint nu, nu sitter de på bilen igen, så nu är de bara att tuta och köra igen då.
klockan 10 var jag hos mamma på hennes jobb, skulle jobba idag, så ja det gick ju bra, var inte så mkt folk idag, ganska lugnt med andra ord.
klockan 2 åkte jag till fagervik, och fick hjälp med att byta däck, eller de jag fick hjälp med var väl domkraften.
efter de bar de ivägtill mammas jobb igen , torkade borden och ställde upp stolarna.
sen tog jag sally(hunden) och åkte hem till pappa, faster kom idag, :)
mamma hämtade sally för ett tag sen , nu ska jag gå och kolla om maten är klar, och etfer de ska jag tanka, får så vad som händer och sker ikväll, är så less på timrå så det bara jaaaa uscha helt enkelt.
BYE BYE SUCKERS!!!
BTW; en månad kvar till man blir 20, HELL YEAH!!!






Tänkvärt: Kärleken är som en droppe kvicksilver i handen. Håll handen öppen och droppen stannar kvar, slut den, och kvicksilvret giler ut mellan fingrarna

Kommentarer
Postat av: Andreas

duktig du var som byte däcket själv:-)

2008-10-17 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0