HELGEN







Fredag 3/10 Tjejkväll,
MAlin hade sagt till mig att var hos mig vid 18.00 på Fredag, ahh jaaa vist tyckte jag, trode hon hade ordna en blind-date lr något i den stilen, men tvärtom det var mycket bättre, för vipps så var lina och sara där, vi laga mat, tacos som det oftast brukar bli på tjejkväller för alla äter ju tacos ;)
efter det blev det charade, och gud va vi sktattade. haha!
och efter det så såg vi på Idol 2008.
så det var en toppenkväll. tack brudar. ska lägga in bilder också , men dom kommer en annan dag .

Lördag 4/10
Jag och Mikaela åt middag på subway, efter det blev det kaffe och glass på donken.
och sen bar det av till dallan för en öl och massa prat. TACK!
sen tog jag bussen till timrå på fest , massa folk, massa öl och massa tok. 
HELL NO var nog ordet jag sa 1000 gånger i lördags, Eller HELL YEAH.
sen skulle vi på O'larys men de kostade 100 spään inträde, så min ekonomi sa NEJ!
då drog vi tillbaka på festen och fortsatte, men den vart det timråpubben haha,
sen vet jag inte va jag ska säga, drack för mycket, det kan jag ju konstatera.
Kommer bilder från i lördags också. ,men inte idag.

Söndag 6/10
Bakis som en gnu, ville inte leva känndes de som, och jag sa ; SKA ALDRIG DRICKA IGEN typ 1000 gånger, men vi får väl se hur de går med den saken.
MAxdriven blev det, och gott var det med bakismat sådär vid 12 tiden .
sen vart det njurunda, sen ikea sitta i soffor, och sen hem och käka.
och sen vart det Bingolotto itime med malin, ja malin vann ju 200 kronor. ¨
jag van inte ett piss. skitspel, men men nya tag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vann :D:D

men det blir väl din gång på söndag ;)

Puss puss

2008-10-09 @ 21:09:19
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Andreas

så söt man kan vara:)

2008-10-11 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0