Lördag 18/10-08

Händelserik dag må jag säga, kanske inte bästa dagen på länge men men ni fattar snart!
Dagen började med att jag pappa och faster var på kuriosa marknad, i gärdehallen.
lallade på där i två timmar, sen bar det av hem igen, käkade, sen kom sara bort till mig, vi åkte bort till malin, satt där och kollade lite tv, sen kom maja och därefter kom dostan , så malin och maja tog malins bil, medans jag , sara och dostan hoppade in i min bil.
vi åkte upp på MC donald i birsta, skulle kolla så lillasyster och hennes kompis hade kommit dit hela.
dom råkade nämligen plinga vid obs, när dom skulle på birsta, och de var ju kväll klockan var ju nio.
så dom var ju där hela som man nu säger.
och sen skulle vi på ica maxi, malin åkte före, sen kom smällen, hela bilen är sne, min alltså, jävla smäll vart det, så väl nere på maxi frågade malin ; varför tog de sån lång tid, så jag berättade ju vad som hänt.
så vi bestämmde oss för att åka ner på birsta igen och ställa oss för jag behövde ta de lungt vag var helt upp i varv, även att de var bilträff där, orka lixom, vi stod väl där i en halvtimme, sen fick malin skjuts in oss på akuten, då var klockan typ halvtio när vi begav oss till akuten, halvtolv var vi tillbaka i timrå, inga skador på oss som var i bilen , endast på bilen.
vid ett hämtade jag jon, vi var hos han ett tag prata lite och så, sen  vid tre åkte jag till malin hon behövde prata tjejer emmelan, hämtade henna sen sov hon hos mig. så vi låg och prata halva natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0