Tisdag 7/10-08

Klev upp vid åtta , ringde arbetsförmedlingen för jag viste inte om jag skulle på gruppträffen vid 10, pratade med någon tant i typ 20 minuter, sen kopplade hon mig vidare, och då fick reda på att jag inte skulle på gruppträffen, men jag hade möte med min handläggare klockan ett.
så vid tolv åt jag lunch på mammas jobb, sen for jag på arbetsförmedlingen, och efter de till en syovägledare.
och nu är jag på mammas jobb, och jobbar, serverar, men nu är det några som sjunger så, då fördriver jag tiden med att blogga lite, har vare så himmla dålig på det nu på slutet när jag vare hos mormor och morfar.
men så troligast börjar jag plugga 10 november eller 21 januari , måste bestämma min innan fredag vad jag ska plugga för något, tror jag vet , men när jag väl bestämmt mig så ska jag berätta.
Mamma är och parar sally så därför jobbar jag. 
så hoppas det blir något denna gång, så är det någon som vill ha en valp är dom klar i mars ;)
HELL YEAH!!





Den person som är värd dina tårar,
skulle aldrig få dig att gråta.
Men när du ändå gråter,
försök att hålla huvudet högt,
så att dina tårar inte sjunker lika lågt,
som personen du gråter för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0