Söndag 19/10-08



Kasslersallad och ett glas SPRITE blev det till frukost för mig och Malin.
sen begav vi oss upp till skönviksbacken "Slalomstugan" mamma hade gjort en caitring ditt på lördagen så vi hämtade porslinet och värmeboxarna och det.
sen åkte vi till mammas jobb och diskade allt, och drack en Loka, sen tyckte mamma att vi kunde åka ut till stavreviken och dricka kaffe, a så då bar det iväg först på okq8 och tanka sen hem till mamma, drack en kopp kaffe och pratade och lördagens bravader.
Lånade smink av syster (ovnligt, host nej.)
sen skjutsa vi in syster och hennes kompis till Birsta, så jag och malin lallade runt på Birsta vi med, jag skulle pröva en tröja på cubus, ja det gick ju bra, sen när jag skulle pröva en annan , blev jag helt svimfärdig och kunde knappt stå på bena, så malin sa åt mig att jag skulle sätta mig ner så jag gjorde väl som hon sa och satt mig ner, sen blev de bättre, men när vi skulle betala våra grejer, nej jag kunde fan inte stå där, malin fick pengar och och det jag skulle ha , jag gick ut och satt mig i en fotölj. fy fan va yr jag var, sen gic malin och köppte kaffe, sen gick vi ut en sväng, ja du insåg jag att jag hade tappa mobiln, ovanligt att jag har otur.
så vi gick till information och anmälde att den var borta, och shit va snygg han var som stod där , nästan så jag skulle svimma igen ;O
efter många om och men så var ju mobilen där jag att under fotöljen , vänta upp och ner på den, så låg den ju där med tusen missade samtal. så tut hade jag ju att det inte var någon som snott den.
sen gick jag och malin och käkade på ikea, pommes , fläskfile och bea ;) jummie.
sen skjutsade vi ut syrran och hennes kompis till stavreviken igen. sen hem till malin, sen åkte vi hem till mig och lämnade bilen och sen till malin igen, kollade på ensam mamma söker, mia kollade ochkså med oss:D
sen mc mat , sen sova sova säng.
fast det vart inte så mkt sovande , hade så jävla ont i nacken.
over and out.


Kommentarer
Postat av: Malin

Mumsig frukost, måste vi göra igen =D haha

2008-10-23 @ 15:28:33
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0