Still in Kiruna

Tjillevippen.
Fortfarande längst upp i sverige.
igår inhandlade jag mig 2 nya linnen, ett mörkgrått och ett rött. det sved i plånboken, men vafan. ibland får man se framåt.
igår så var jag coh saga hemma hos hennes kompis josse, åt chips och kollade på pimp my ride, sen drog vi ner på stan, då var det en jävla brud som började knuffa på mig så jag sa ; VA FAN HÅLLER DU PÅ MED,då sa hon, meehhn, hon var ju full, och hennes kompis sa vi ska inte bråka nu, bla bla bla, men fan va idiotiska människor de finns, hon var 13 även ;O
haha.
vid 23.00 igår gick jag och saga hem, kollade på beverly hills ninja och sen såg vi rottatoue, drack en cider och bara tog de allmämnt lugnt.

nu kollar saga på so you think you can dance, men jag klarar inte av att se det för hon i jurryn är så jäkla blåst, skrattar som en styckad tupp. de går inte att förklara, så ni får se de själv och dömma.
Ska snart se en film , och äta glass, sen ska jag discha, och sen ska jag och saga laga mat, dom andra är i morbrors stuga och ska grilla men vi orkade inte följa med, orka grilla mitt i vintern, :O haha. även att de blåser som fan här uppe.

Även att min minsta kusin har lärt sig säga mikaela, men de är unge fär som Mithaella. men det är så gulligt.
nej nu ska jag ätergå till msn och kolla bilddagboken, TJILLIVIPPEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0