måndag 17/8

hallelåjah!

jobbade på sättna hela helgen, drygt men kul. träffade massa nytt folk och folk man inte träffat på evigheter.
vart en snabbis på selånger på fredag kväll, med malin , sarah och johan, vi åkte 2 karuseller och sen drog vi på seven sinse och sen sen hemåt.
sen ha jag bara tillbringa min tid uppe på sättna i helgen!

skjutsade faster till bussstation imorse, sen bytte bil, och nu är jag på mammas jobb och hjälper till idag, mamma har haft semesterstängt i 4 veckor så det finns lite att göra. och bättre att vara här än att gå hemma och dra fötterna efter sig.

jaja, sen blir det att färga håret, blir nog bra det med. 
klippte ju av mig håret förra veckan, hon klippte fan bort 20 cm ;( då vart jag lite pjutt, men men de var lika bra för de var så jävulskt slitet.

Nej orka blogga, boriiiiiiiing, ska gå in i köket och bråka med mammah lite tro ja:P

ciao ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0