Måndag 24/8

Försöker att kontrollera min smärta,
Försöker att vara glad men de känns i mitt hjärta
Vad ska jag göra när hoppet har tagit slut?
Det var som en saga , för bra för att vara san!








Verkar som en trevlig klass man hamnat i iallafall, det är väl huvudaken. alla verkar trevliga, dregel dregel, eller vad säger du malin, jag tror inte du håller med mig, en anledning till att komma i tid, eller pratade inte läraren om att komma i tid, vilken dröm var jag i då? satt och drömde mest hela dagen, tekenspråk? jag fattar inget , hum!
två timmar var vi i skolan idag iallafall, nej ska bränna en skiva nu så man har något att lyssna på i bilen imorgon på väg till härnösand, alla mina skivor är repiga, och en del har jag någon annan starns , får sluta lämna grejeröverallt, så kanske man slipper bränna nya skivor jämt.
Ingenting blir som planerat iallafall, en del kan inte hålla de dom lovar och det är jag jävligt less på kan jag be att tala om.

Bränna skiva, ta en rök, sen sova!
Ciao ciao






Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du är väldigt roligt, dregel dregel. hihi jo men visst för din del kanske ;)

Men en bra klass defenitivt =) kommer att bli ett bra år =D

2009-08-26 @ 00:09:32
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0