tisdag 11/8

klev upp vid 9, gjorde mig iordning, åkte på arbetsförmedlingen, möte på torsdag. sen åkte jag till frisören och boka tid för klippning, så torsdag blir det klippning också. efter det begav jag mig till gångviken , hämtade malin, så drog vi på birsta, bolaget, jula , jobbet, och rusta, sen till johans jobb och bytte bil, sen till majja och käka lunch, sen timrå hämtade hundarna och sarah sen drog vi till birsta igen, gick på arken och djurkompaniet, köpte ett halsband till turbo, de hon har är för stort. sen johans jobb igen och bytte tillbaka till min bil. sen till malin segade ett tag, sen skjutsade jag hem sarah , åkte hem och käkade, sen hämtade johan mig så åkte vi ut till mamma, skulle lämna hundarna, vi fikade, snacka skit, och bara var.
sen åkte vi mot timrå, johan släppte av mig så tog jag min bil och åkte bort till malin så nu sitter vi och ser Mamma Mia för 1000 gången. a det finns ingen bättre musikal film, haha!
nej nu ska vi göra något bus!


Torbo & me!
<3

RallySally
gamhund!

NEJ nu ska vi åka och hämta malin mamma.
ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0