Torsdag 20/8

Var hundvakt åt sarah´s hund en timme förut hon skulle till läkaren, bet i allt han kom åt, aja men men så är det när man har en valp. vid ett tiden gick sarah hem iallafall, då åkte jagoch käkad e lunch hos mammah, sen drog jag hem, och nu håller jag på att städar och tvättar. Lovely or NOT! malin har somnat i min säng även, även att man spelar på högsta volym och basen dunkar, men men hon verkar kunna sova ändå, så jag tänker fan inte sänka.
Ikväll blir det att umgås med malin.


Neeeeej nu ska jag gå och hänga tvätt, låter som om att maskinen är klar,

Have a nice day!



Dumbom det finns ingen annan!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Din säng var så skön så jag kunde inte undgå att somna =p hehe

2009-08-21 @ 15:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0