S/M 24/8

Det viktiga ser man inte med ögonen, utan med hjärtat  v


Tänkte slå på en film nu , The Hottie & The Nottie , säkert skitdålig, men har inte sett den ännu.

Annars har det inte hänt så mkt idag, var ut till mamma , eller vi, fikade, slagsmål med syster, som vanligt,
sen vart man bjuden på middag hos malin & Jimmie, ja eller det var malins mamma som bjöd, hon va nämligen där.
Efter det åkte vi in till stan, malin skulle tona rutorna på bilen, men vi tog en sväng bort till shell i nacksta och hälsade på sandra och tog en rök.
sen begav vi oss till 4cars igen och satt igång med toningen, men jag vart bara där 30 min eller något , var tvungen att åka hem av en anledning, men men så kan de var när man e bunden till något!
fick mess av malin nu där de stod att hon var klar med toningen iallafall, får väl se hur de blev imorgon.
Nytt nummer även, fast har kvar de gammla men inga pengar på de.

Imorgon blir the back tooooo the school , får se hur de går , men de kommer nog gå bra, har laddat med pennor och kolegieblock, eller hur stavas de, en svenska stavnings kurs skulle jag behöva gå.
fast när de gäller mig så vet jag nog att efter en månad har jag lesnat och så kommer jag dra fötterna efter mig däruppe.
men men posetiva tankar MIKAELA FROHM!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Inte faan ska vi slöa heller det rä ju inte länge vi går :P sen har vi ju looov =D

2009-08-24 @ 02:08:27
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0