Lärdag 22/8

Igår Fredag ;  Jobbade hos mamma 9-13.30
sen åkte jag och skrev ut mig från arbetsförmedlingen
Eftersom jag börjar plugga i härnösand på måndag så är de ju helt onödigt att vara inskriven hos arbetsförmedlingen.
tillbaka till skolbänken , haha det trodde jag aldrig om mig själv kan jag lova! men men med en spark i röven så kan ju jag å!
tacos hemma hos malin och jimmie vart de på kvällen, mysigt värre! förutom vissa saker.
Därav åkte jag och malin till mounir , vadet; mounir sa; om du dricker 1 karta öl på 4 timmar så bjuder jag på den, annars får du betala 150:-   , värt tyckte jag, men men han fick 150:- spänn. men mikkah vart full!
sen har jag lite flachbacks! hum, haha!  men men de var kul , tror jag? malin , hade jag kul?



Idag;   jobbat 11-15
sen drog jag och mamma på rusta, och sen ica maxi, sen släppte mamma av mig på media markt så snålåkte jag med johan hem, för mamma hade bråttom, hon orkade inte vänta medans de jag skulle handla kanske skulle ta 3 sekunder, som de nu gjorde, aja, men jag kom hem och här sitter man.
Nej börja öla nu, så man blir vettig!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du hade kul, jag hade kul åt dig i alla fall =P hehe

2009-08-23 @ 12:38:38
URL: http://mallutten.blogg.se/
Postat av: Lina

Arbetsförmedlingen suger vilket som. ;)

Vad ska du plugga för något? Vad duktig du är som sätter dig i skolbänken igen! :D Det kommer jag nog också att göra om jag inte hittar ett jobb inom kort, måste börja söka nu för jag kan inte ta ut så många mammadagar till snart. Gruvar mig redan. :P När börjar du plugga? Tänkte kanske att du och Malin har lust att hitta på något med mig och Odin nån dag. ;)

2009-08-23 @ 20:07:38
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0