Tisdag 24/2 - 09





Bulle med grädde dagen xD

Det var meningen att jag skulle ut till nacksta imorse med malin och madde kl 9, de var gratis bensin på shell/ seveneleven! men jag orkade inte, och så hade jag full tank.
mamma ringde vid elva och kollade om jag kunde hjälpa henne mellan 13.15 så de gjorde jag, efter de följde jag med pappa in till sundsvall, han skulle fixa ny brillor, så då passade jag på att justera mina brillor.
sen åkte jag och pappa på RUSTA, och sen hem och gjorde mat, efter de hömtade jag syster och hennes kompis från innebandyn och skjutsa dom till sörberge,
och nu sitt jag här.
ska snart åka till Cissi och lämmna semlor, bobby hade tydligen åkt på magsjuka , så de blir en kort visit hos dom.


varför är alla killar antingen TORRBOLLAR, TRÅKIGA eller TOFFEL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0