still 24/2-09

fan ska upp halv sju och är inte trött, slutar väl med att man sitter vid datorn till 4 inatt eller nått.
men det blir ju inte bättre om man sitter och dricker coca cola, som jag gör, dum man får va då.
Åkte ju bort med semla till Cissi, efter det så drog jag med mig Cissi , vi åkte och gjorde lite saker, ;P
lämnade även en semla till sandra, 2 goda gärningar på en dag, inte illa. efter de så åkte jag hem, var väl hemma vid hav elva - elva tiden. så har man sutte här sen dess.
när mamma var och kollade på stuga, för 2-3 år sen, kom inte riktigt ihåg när de var, men dom mamma köpte stugan av hade en hund som jag fäste mig vid direkt, en bullterrier, och dom är är ju inte så speciellt vackra enligt vissa, men jag tyckte den rasen var hur fin som helst, och den hunden var hur snäll och go och glad. med bara för den var de, behöver ju inte alla av den rasen vara de. men en så ska jag ha en vacker dag, man kan ju drömma.
men sen e jag så lat av mig så jag ska nog ha en fisk eller nått, en guldfisk ^^ passande, minnet e ju inte alltid på topp.
ne men drömma vidare kan man ju alltid göra.
men en eller två bilder på rasen kan man ju lägga in, de skadar ju aldrig, så kan jag fortsätta drömma. 
      
ganska urgulliga eller?

men så länge så har ju mamma värdens bästa hund man kan sno då och då.
som är helt underbar.
Sally.
   
RALLY SALLY











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0