far longer than forever

gatufestveckan var helt okej.
jävla röj!

Nya Friska tag, idag måndag så var jag ute hos mamma och var hundvakt i 2 timmar, sen åkte jag hem och fixa lite, sen åkte jag ut till njurunda där jag skulle hämta lillasyster, så jag pasade på att hälsa på mikaela , var där i typ 2 timmar, sen hämtade jag syster, sen skjutsade jag hem henne, och väl hos mamma blev man bjuden på middag, sen åkte jag till timrå och hälsade på sarah hon hade skaffa hund, Ludde var namnet på den 12 veckors lilla pojken! såg ut som ett får, men hur söt somhelst!! sen kom the legend, vi pratade lite och så. det är bara att gilla läget, mer kan jag inte säga, men bli inte arg på mig för jag e uppriktig och säger vad jag tycker, då behöver du inte fråga om min åsikt heller.
sen åkte jag hem och så ha jag sutte vid datorn. tänkte väl sova snart, tvätta imorgon, pratar med sandra nu hon e på g till huvudstaden nu och imorgon bitti flyger lyllona utomland cran canaria eller hur de stavas, ni får ha de toppen i utlandet:D
ne nu ska jag prata klar med sandra.
BYE BYE!

GAFYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0