måndag

Det är dom här dagarna det regnar man börjar tänka på allt möjligt, och nyss slog det mig att varför skulle du ljuga varför kunde du inte bara vara ärlig, då hade jag ju inte brytt mig, då hade vi ju varit vänner fortfarande. men inte ens ett förlåt, ett förlåt är väl det minsta man kan begära, bara det skulle ju göra saken bättre.
för ärligt talat så bryr jag mig inte om den där idioten, det var mest att du inte sa sanningen när jag frågade dig, och så fick jag veta det på annat håll, och det är väl synd att en del vänner inte kan vara ärlig, inte för jag perfekt, men men.
tycker bara det är synd iallafall!!
  
Men allt kan inte vara förevigt. sånt är livet!

Klev upp 6 imorse åkte occ var barnvakt åt ida och nellie, var barvakt till 13.00 sen kom andreas hem, dom kunde inte jobba pågrundav regnet, och det var tydligen inte lite regn ute i tynderö. han var dyngsur, och då överdriver jag inte.
så då åkte jag hem, käka lunch, sen har jag bara legat och latat mig i soffan, men blir bara hemma idag , ta det lugnt!
ska snart käka middag, sen blire film för hela slanten, fan man orkar inte gör något i detta väder.
Imorgn & onsdag ska jag också vara barnvakt! livet är härligt ibland! ^
ja men det är bra att man gör något på dagarna när man inte jobbar så man inte bara sover.
CIAO BELLAAAAA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0