söndag 26/7

 



Söndag;  började jobba 11 idag, ganska mycket folk var det idag, mycket norskar! tur man förstår vad dom säger iallafall, slutade 16, då åkte jag hem och satt mig vid datorn, tog en öl med pappa och snacka skit, sen om mikaela och sa hej, hon var på väg hem, hon stanade i härnösand över helgen.
nej nu ska jag lägga mig och se en film, och lata mig, jobba imorgon 10-19!

Lördag;  ganska bakis, var på birsta med mr. legend , sen hem och käkade, sen fick jag skjuts av mr. legend till nette, magnus kom vid sju då drack vi kaffe, sen drog jag , nette och han till matfors. kan ju säga så här det var mer än 2 bilar.
och jag höll på att svimma när jag såg dig, tur man satt ner ;)
vi var där kanske en timme sen drog vi tillbaka till sundsvall, åkte runt i stan, mötte tommy och hans gäng, sen skulle dom upp till härnösand, då åkte jag och nette hem till henne. vid halvett tiden begav jag mig hem.

Fredag;  Jobbade 10-19 , direkt efter det åkte jag hem, bytte om , sminka mig lite, sen hämtade mr. legend sandra.s , och sen begav vi oss upp till härnösand, förfest hos mikaelas faster. sen drog vi ner på stan , på festivalen , eller vad man ska kalla att det var. men det var kul, men dansa på bord + vatten är ingen bra kombination, och sandra.s jag hoppas du inte bröt revbenen :/
a tack för en toppen kväll. förutom att jag var fullast i hela härnösand, så var det perfekt.
men de vart bråg i bilen på vägen hem, OVanligt! eller inte!
aja tack för blommorna eller vad man nu ska säga om den saken!!





CIAO BELLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0