Onsdag 10/6 - Måndag 15/6

Onsdag ;  Jag, nette och robert drack någon öl, det vart irich och daltoon´s . trevligt trevligt!

Torsdag ; Jobbade 10 - 19 på babyproffsen, gick på bolaget med olle, drog till mounir och tommy och drack. erik hämtade mig på natten, tack!

Fredag ;   Jobbade 8  - 15 hos mamma, drog hem och gjorde mig iordning, fick skjuts av pappa till nette, vi drack lite, sen skjutsade nettes mamma oss ut till alnö till jakob, drack öl och vin, och snapps, och ännu mer öl, och cider, och 80% jävla sprit, badade pool, spelade golf, massa ölspel, och massa tok, så vid halv ett fick mamma hämta mig, och så hämtade vi tommy i stan, sen åkte vi hem till mig, sen ringde maja så då drog vi på efterfest hos robert, var väl hemma vid 4 - halv fem på morgonen. ;)

Lördag ;  Sov till tolv typ, men låg och sega i sängen till fyra, stadigt, haah! åkte till mounir vid 8, vi såg 2 filmer, pratade och så, sen vid halvtvå drog jag ner på krogen och träffa nette och jakob, sen åkte vi till alönö, sen hemåt, var hemma vid halv fyra.

Söndag ; åkte och var med tommy vid sjutiden, drog därifrån vid tio, hämtade nette, vi åkte till peppe, sen kom rickard, sen drog vi på dalton´s och efter det vart det o´learys, massa tjaffs, som vanligt när man e på o´learys, men annars var de väl kul, vid två drog jag och nette, tommy och marcus, åkte till tommy i haga, var där i typ 30 minuter, sen begav jag och nette oss hem till hette och "sov" somnade kanske fem , halvsex på morgon.

Måndag ; klev upp vid nio i morse, dåligt sega vi var, nette skulle till vårdis, efter vårdis åkte vi hem till mig och bäddade rent i sängen, sen åkte vi och hjälpte mamma med några ärenden, var in på careta och kollade på bilar, ny bil , ja tack!! efter de drog vi hem till mig, så nu har vi sett 3 avsnitt sex and the city och käka lunch, ska hem till nettes mamma sen och käka middag, sen vet jag ej vad som händer,


FULLT ÖS MEDVETSLÖS. är helt slut efter denna helg,
slut = ingen kontroll, behöver inte bry sig, behöver inte anpassa sig efter någon annan, och så kan man göra vad man vill med vem man vill, och så FÅR man dricka när fan man vill!!!

                06


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad har du för nytt mob.nr nu då? :)

2009-06-16 @ 12:59:32
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0