.

Du långa natt
med dina tröga timmar, fort illa, skilj mig en timme från mig själv.
Låt mig osva
för när jag sover
drömmer jag att du är här
du är här
du är min
och all min rädsla försvinner då.
jag svävar i luften
näktergalarna sjunger stilla vaggvisor

så låt mig sluta mina ögon... och sova
och kanske rent av drömma
så att jag kan se ansiktet
som jag längtar efter
att ta på
och kyssa
men bara drömmar kan ge mig det

SÅ LÅT

månen
skina mjukt på pojken
som jag längtar
efter att få se
och kanske när han drömmer
så drömmer han om mig

jag svävar under molnen
och viskar till afton stjärnan
de säger mig att kärleken är bara en dröm bort
En dröm bort

SÅ LåT
månen
skina mjukt på pojken
som jag längtar efter att få se
och kanske när han drömmer
så drömmer han om mig.
dröm om mig....
Have a nice evening!!


dig kommer jag inte lyssna på igen iallafall, ljugpotta!!
in igenom ena örat och ut igenom andra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0