måndag

när nette var och dansade foxstrot igår så drog jag till cissi en sväng, ;)
när nette var klar åkte vi hem till hennes mamma, sen drog vi på birsta och shoppa lite.
efter birsta drog vi hem till nettes mamma igen för nette glömde lite saker. sen drog vi hem till mig och lämnade lite saker, och jag bytte skor, sen drog vi bort till rober , och där var patte, och 2 till grabbar, sen drog jag nette, rober och patte till kärn och grilla korv, sarah kom, och efter ett tag kom johan, då fick han tillbaka pengar som jag hade låna och jag fick tillbaka mina skor, som han hade haft i bilen i matfors, men nu är skorna påplats, efter vi hade grilla och kag drog en vurp i vattnet och alla luktade brandrök, så begav vi oss, jag nette , robert och patte drog hem till robert och kollade på massa konstiga "filmer" hum, i typ 2 timmar, haha sen begav jag och nette oss hem till mig och sov.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0