onsdag

Igår så åkte jag och syster och mamma på birsta, sen möte vi nette, sen släppte mamma av mig och nette hemma hos mig, sen åkte vi till tuvatova och prata och så :D
sen  vart det hem till robert och samma prucedur som som i måndags, "film" fast nu drack vi folköl åxå, coooolt va?
är man från timrå så får man göra som man vill!!!
hahah fitta, hahaha!
var väl hemma vid två, somnade vid 3, och imorse klev vi upp vid tio, och åkte ut till mamma, men nu kom syster hem, typ två timmar förtidigt, hahah så de blev ingen 4A!!! hahaha,
snart kommer långeman, mr. alvåg, hej hej! och sne ska väl jag och nette bege oss till timrå city!! sen ska jag bort till cissi en sväng, vi ska gå en promenix :D


SEEEE YAH ALL IN HEAVEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0