Tisdag

Måndag; Igår efter vi hade slöa lite jag och nette, så åkte vi hem till hennes föräldrar och käkade mat, sen åkte jag bort till tommy en sväng, och när jag kom hem så va nette där och väntade på mig, vi kollade lite tv, och jag fick ettt väldigt oväntat samtal, vart lite i chock, men men tänkte inte mer på det, jag och nette åkte in till willys handlade dricka och chips, sen bar det hemåt till mig igen, madde stod utanför min port och väntade, så vi gick in till mig och kollade på mean girls, sen kom helena, och sen kom patte. då slog vi igång 14 Suger. jag coh nette och helena drack lite grogg, dom andra höll sig till colan.
och undertiden vi hade det tevligt, så var de massa tjaffs, jag fattar inte allt har vare så bra, och så börjar det om från ruta ett, bråk och tjaffs, och får man inte föröka vara en människa.
och jag är den jag är. har alltid vare den samma mikaela, det går inte att ändra, okej jag h¨ller med om att jag kanske har drucke lite väl mycket på senaste tiden, men vafan, nu kan man ju gö de å!!
lägga energi??!?!??!??!!!
som om du har gjort de då???!!!?? ne men de går bra att klaga på mig om att jag skaffat ny!!! som jag inte har gjort, då är det något fel, svartsjuka tror jag det heter!!!
patte drog efter ett tag iallafall, madde drog när filmen var slut och helena drog hem vidhalv ett typ, då la jag och nette oss och kollade på sex and the city, och jag somnade xD


TODAY;  man fick ju inte sova mycket inatt, tommy ringde konstant från klockan 3 - 8 på morgonen, han ringde min mobil miljoner ggr, så nette slog av den.
sen började han ringa hem, så jag vaknade då och drog ut telefonjacken! så vi fick sova någon timme iallafall,
vid elva vaknade vi, gick upp och käkade frukost med cola ;)
Drog till birsta , köpte ett parasoll till pappa , sen drog vi på stadium och sen arken, sen vart det en sväng på birsta city.
och sen åkte vi hem till annika, så nu har vi vare barnvakt sen klockan 2 åt fyra små busar + en hund, vi har nyss lagat mat och ätit, och diska, och vare ut med hunden och nu ska vi he på en film eller något i den stilen.
vid nio tio kommer annika hem, så då ska vi åka,
förhoppningsvis ska nette sova hos mig ;)


CIAO BELLA!!
ROGG

Kommentarer
Postat av: Bestfriend

Men gud, varför ska Johan hålla på å ringa hela tiden för?



Å dessutom måste han inte ens lägga sig i vem du legat med eller skaffat förhållande med då han ändå sket i dig.



Nåja, killar är svin. framförallt vissa.



Pusspuss!

2009-06-16 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0