Tisdag

Imorse skulle nette upp klockan kvart i sex, och då var jag helt död, men nette fick upp mig skjutsade nette dit hon skulle, men dom var försenad så vi satt i bilen typ en halvtimme och sega, men sen kom dom, och då åkte jag hem och sov till nio sen drog jag ut till mamma, jag har fixa lite grejer, och typ myst med valparna, och vare ut med sally och typ sutte vid datorn, nu väntar jag på att nette , hennes mamma och madde ska komma, och sen kommmer väl syster hem, då ska jag kidnappa henne och dra till timrå, ne men fy fan vad jag gruvade mig för att ringa förut, känndes som man skulle spy , fick nästan inte fram några ord, så jag avslutade samtalet ganska snabbt och gick ut med sally och tänkte på anant.





LYSSNA PÅ TEXTEN!!!
JA JUST DU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0