Torsdag

Igår så, åkte jag nette och madde raggar opel, madde körde, nette bandade, och jag sjön :D
vi åkte till robert i granlo och spelade poker och drack koskenkorva och öl! och nette fick för sig att städa hemma hos robert, men men är  man snäll så är man, :D
sen tog vi raggar opeln och åkte in till stan ,  och mötte robert och patte och öberg.
stod på fraktarna ett tag, sen begav vi oss hemåt, haha förden hem var ju roligast.
skjutsade hem nette till ljusdadalen sen bytti vi bil hos maddes mamma och pappa, och sen begav vi oss till timrå, hem och sov, fy fan vad skönt de var att sova.

imorse blev man väckt av att mammah ringde och sa att jag skulle åka ut till henne, så det gjorde jag , så nu sitter man här i vanlig ordning och tråkar.

och vilket jävla helvete hela tiden, inget är om dig kan du förstå det, det finns andra folk i denna vida värld såm man kan skriva om, och jagg har fan inget emot dig , har fan aldrig träffa dig eller något, har bara hört saker om dig, så ge upp!!

Ikväll blir det städa på högnivå!
ne nu ska jag ut med sally sen se tv.
SEE YAH ALL IN HEAVEN

 
 
 

     VALPISARNA HAR BLIVIT STORA NU!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Åh Nejnej lilla vännen du har inte träffat mej, och det skulle du inte vilja göra heller =) Och jag har hört såå fina saker om dej med..

Börjar ju bli lite små kul det här. haha





Hare bra!

2009-06-04 @ 14:15:01
URL: http://ewad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0