Helgen

Fredag;  Först så var jag och bubbah hos cissi och spela kubb och umgicks, cissi hade avskedsfest eller vad man nu ska kalla det, vid tio hämtade mamma och anders oss ( mig, bubbah och olivia) mötte Nette och madde utanför LYSET, sen gick vi in tog stämpel, sen vart det förfest hos peppe, fick mig ett telefonsamtal som jag inte ville ha, det förstörde en halvtimme av min kväll. men tack rickard för att du tog över, vid halv ett återgick vi till Lyset, sen hamnade vi på irish, och sen skulle vi tillbaka till lyset, men det vart max och sen vart det hemgång.
men det var en trevlig kväll, tack alla!

Lördag; vaknade, pratade med bubbah, sen så skjutsade bobby in bubbah till tågstation, sen hem och åt, sen hämtade nette och gänget mig, åkte hem till nettes mamma och dracck gulingar och öl och kaffedrink, sen skjutsade johan och patte oss till Seven Sins och där satt vi hela kvällen/natten och öla.
träffade massa som man gått i skolan med, att man träffas på ett sådant ställe är ganska rooligt.
vid 2 halv 3 hämtade johan oss , skjutsade hem oss. och sen vad som hände sen är en bra fråga ;)

Söndag; Drog till Cissi när jag vaknade, glode på Tv, jävlades med Olivia, sen kom nordlander förbi, och sen drog jag cissi och bobby hem till cissis mamma och myste;D
sen åkte vi till sörberge och hyrde film, Patrik 1,5 såg vi och drack cola.D
sen åkte jag hem, pratade med bubbah en sväng i telefon, och sen somnade jag ganska fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0