fortfarande Tisdag

Ska snart bege mig hemåt från mamma, väntar på att syster ska komma hem så hon för ta över hundarna.
johan ringde nyss, vilken helvete han verkar ha, men men är huvudet dumt får kroppen lida, tur vi kan prata och tur att vännskapen inte brast också , så även fast man kanske , men jag hoppas allt löser sig för han för han är faktiskt guld värd. så det så!!!! ska man behöv he lösenord på bloggen, för att man inte ska få skit över de man skriver?.
btw alla sex valpar har öppnat ögonen nu, hur söt som helst!
nej men det blir en tur till härnösand klockan tre med pappah, åka lastbil, eyy coolt!! haha
och ikväll ska jag vara med nette och johan nr 2, han ska bli hårlös, kan bli kul och se :D
nje men nu ska jag packa ihop mina grejer och invänta syster, bussen kommer väl snart.
BUBBAH kommer kanske imorgon<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0