måndag

Igår Söndag; dagen började med att jag madde och helena drog in till stan och satt oss och solade lite, myys, sen åkte vi på expert och kolla på mobilen, och sen gick vi in på skopunkten och kollade på skor.
sen var jag med cissi och bobby på kvällen, sen kom johan förbi och pratade, det känndes skönt att få prata lite med han, han kommer alltid vara en bra vän, och det är huvudsaken, jag förstår inte att två stycken som känt varan i typ 5 år ska försöka få till något, det slutar bara med att man skills som ovänner, men vänner kommer vi vara, som tur är.
men nu är det bara en sak jag måste prata med johan om, men han är ju delaktig i det. men men, det återstår att se hur de blir!!  btw, sen när jag hade träffa johan en sväng, så drog jag tillbaka till cissi och bobby, kollade på X-men, även fast det inte är min favorit changer i filmvärlden. men men vad gör man inte för sina vänner,
träffade madde en sväng innan jag gick hem och kollade på Dina, Mina , Våra och pratade med bubbah, ^

Idag; Just nu sitter jag ute i stavreviken och glor, mamma är hemma, så ska väl snart åka hem och göra något annat, skulle igentligen vara hemma med sally och valparna, men mamma hade massa saker att fixa, så får se vad som händer denna dag.




Kommentarer
Postat av: Madde

du kommar jämt på dina, mina och våra ;P

2009-05-25 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0