Onsdag

Följde ju med pappa till Härnösand igår, fy fan vilken ful stad, nej där skulle man inte vilja bosätta sig.
gick på dollarstore och sen åkte vi hem.
drog bort till cissi och prata lite med cissi och bobby, och olivia var gladare igår.
Olivia sluta med dom där dumheterna, bli den personen jag lärde känna, det var bättre då.
Nette ringde vid typ 8 på kvällen igår och sa jag står utanför din bil, så jag sa hejdå till cissi och company och jag och nette åkte till johan NR 2.
väl där så rakade nette av han håret, nu ser han ut som en helt ny människa.
Madde kom förbi en sväng också, vi kollade på DHW och pratade, och dom där jävla listerna, haha, är huvudet dumt på kropen lida.
vid halv elva drog både jag och madde hem, och min bil som inte mår så fruktansvärt bra, höll på att slira jävulen på E4, pga att de regnade och var dö halt på vägen, men men köpa nissan sunny? haaha.
väl hemma kollade jag på svensk musik från vittula, tycker det är cooooolt att man ser gammelmormors hus i den filmen.
sen pratade jag lite med bubbah.
sen somnade jag.
Idag; fick ett sms av mamma imorse vid 8 där hon skrev att jag inte behövde åka ut till stavreviken, skönt tyckte jag och somnade om, vid nio ringde mobilen, nämner inga namn om vem det var.
halv elva ringde jag mamma och sa tack för sovmorgonen , och då fick jag veta att jag skulle ut hit ändå, så nu sitter jag
här och tråkar i vanlig ordniing,

ska ta en promenad med sally snart sen blir det att sitta vid datorn till halv tre när syster kommer hem, sen åka hem en sväng, sen hämta bubbah på tåget vid 4 , :D


See yah all in heaven




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0