Tisdag

Åkte till cissi och bobby igår efter jag hade vare hos mammah, vi kollade lite tv och prata.
sen kom johan, så vi pratade lite, följde med han på apoteket, han är sjuk den jävuln, haha!
återigen hos cissi pratade jag och johan klart sen skulle han åka och jobba.
bobby och cissi gjorde hamburgare, mästerkockarna i timrå, typ!
efter vi hade ätit, gick vi ut och spelade KÖBB!!
sen tog vi en promenad på ica, köpte glass, sen tillbaka till cissi, sen vid nio åkte jag bort till Madde vi kollade tv och prata skit.


 


och nu är de tisdag, det är inte så vackert väder här ute i stavreviken :S solen skulle ju kunna komma fram tycker jag.
ska iallafall gå en sväng med sally snart.
och på engång kan ju ju skriva att varför är alla så jävla vrikad? inte för jag är världen mest perfekta människa, men varför är en del, a ne jag vet ej, sköt ditt egna jävla liv, för de verkar du ju inte kunna!
ne nu blir de promenix.
Och nette, jag ska kolla!!! <3


 
Se yah all in heaven


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0