Torsdag

Cissi och bobby kom ut och drack kaffe igår. mysss.
efter det hämtade jag bubba, då drog vi till cissi och prata lite, sen åkte vi och käka hela gänget, sen vart det KÖBB hemma hos cissi , med cissi , bubbah, bobby madde och olivia.
sen drog jag madde , bubbah och olivia in till max , madde skulle ha lyxschake ?
sen skulle madde sova, så olivia jag och bubbah drog till båten och lekte? haha
sen vart det vandalisering i timrå.
nej skoja bara (haha inte)
rondell sittning, ny hobby.
skjutsade hem olivia, sen kolla jag och bubbah film, sen somna vi.

nu sitter vi ute hos mammah, var nyss ut på en promenad med sally.
ringde föräkringskassan för ett tag sen, 167 st var före mig ;O haahaa.
och dom skulle kolla upp hur mycket man får.
på måndag får jag pengar, yeah. nya skor till mikkah.
jobba imorgon, 9-15 , jag har ett liv, det har inte du!!
ne nu är jag oseriös, nu ska jag gå och mysa med valparna.



 


SEE YAH ALL IN HEAVEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0