091105

Idag har jag och mammah Pierca oss, mamma tog hål i näsan och jag tog hål i överläppen, bokade tid häromdagen, och idag 16.30 fick vi tid. så nu vill jag göra ännufler, men så jävla jobbigt, massa munskölj och jävla grejs man ska kleta runt hålet, omg, inom en vecka har jag lesnat på det, och dagens fakta är att jag har inte RÖKT sen 16.00 typ, och jag är fett röksugen, men han sa att jag helst inte skulle röka på 2 dagar och sen skulle jag skära ner på rökandet tills det hade läkt, men jag kommer krypa ur skinnet om jag ska vara ärlig, får väl se hur det går med rökningen, fett less.
sitter hemma hos malin nu, vi sitter vid varsin dator, lär väl sitta såhär resten av kvällen/NATTEN!!
ingen skola för mig imorgon heller, jobbar hemma iställe, nu diskuterar vi vad vi kanske ska se för film sen, om de blir film. får se hur det blir.








SEE YAH ALL!
SUCKERS!
HAHA ÄVEN ATT IDIOTEN ÄR SJUKT JÄVLA EFTER, JAG FATTAR INTE, TUR MAN SLIPPER SKITEN!






Kommentarer
Postat av: Tova

Snyggt ja vill oxå =) appråpå det där med rökning så gör det inte så mkt ja rökte efter ca en timme när ja tog hål i tungan och det vart inge sämre för det =)

2009-11-06 @ 17:21:58
URL: http://phetaste.blogg.se/
Postat av: Erik

Brödsmula:D

2009-11-08 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0