091109

Tack Tommy L, för i onsdags :D


Då är det 10 Dagar tills man blir 21, inte för att det är någon speciell ålder, men ändå, paket är ju alltid kul att få.


Man ska inte sitta i glashus och kasta sten, brukar kunna slå tillbaka hårt då. Men som sagt, Skratta bäst som skrattar sist. Och denna gång var det jag.


Helgen var toppen, och även fast det inte var full fart så var den toppen.
I fredags var vi på förfest hos Zillah, sen drog vi ner på krogen, jävla tur att man var nyckter säger jag bara.
sen drog vi och käkade, det vart en tidig kväll, vi var in på kåren en sväng också.
I Lördags var jag och malin på äventyr, Malin fick en ny bil, så vi kopplade in ljudet i den, och sen så gled vi runt på fraktarna, pratade med folk som jag inte pratat med på ett bra tag, men det var väldigt trevligt måste jag säga. och igår (söndag) så bytta jag till vinterdäck , så nu kan man köra fort igen, hum, ja eller lagligt iallafall.

Efter skolan ska jag åka till pappas jobb och fixa en sak på bilen, och sen får man se vad som händer.
Och det här med att sluta röka gick inte så fruktansvärt bra kan jag ju säga på engång.
Nenu ska jag snart gå ner till min lärare har möte med henne kl 2 .
Sen bär det av hemmåt.

Have a nice day





Kommentarer
Postat av: Tova

Muppish :P det kanske ja kan göra bli det kaffe med dopp då? :P

2009-11-10 @ 16:46:46
URL: http://phetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0