091003

Plugga, plugga ja dagens ord är PLUGGA. har suttit sen kl 15.00 tiden, så nu är jag fett less, så nu har jag gett upp för idag. men nu ska det bara renskrivas och ändra lite, sen är det klart för redovisningen på tisdag, SKÖNT! 
får se om man klarar att stå upp på tisdag under redovisningen, eller om man ska svimma, eller kanske tillochmed få blackout! nej hoppas på det bästa. som sagt jag har suttit i 5 timmar nu , ganska stolt över mig själv. haha jag kan ju jag med, bara jag vill, helt otroligt sjukt bra. 
och om 20 dagar bär det av , skönt att komma ifrån denna "stad" och alla människor och ja i princip allt. så jag hoppas att jag har fått gjort the big FRHR. så man slipper tänka på det, fan man glömmer ju saker, minnes brist.se . eller så förtränger man saker. men men änsålänge är allt klart, solklart , helt solklart! ja vad ska man säga, det ordnar sig, allt ordnar sig. du är patetisk, ni är patetiska, vilken jäkla tur att ingen är perfekt då. och vilken jäkla tur att jag kan klaga bäst vad jag vill. och en sak till rock on yah all! 
i´m back too stay!! BRING IT BIATCH!!!
                             
hahaaaaaaa, snygg bild mamma!!
ja som sagt mamma och anders på bilden.
nu ska jag skriva utt papprena, sen ska jag dricka lite kaffe med mamma, och sen ska jag bege mig hemåt, dra en kam igenom huvudet och dra till malin, får se vad som händer sen.
hörde att de var bilträff på birsta får se om man orkar dra dit, 
jag och malin skulle se en film, men som hatar kvinnor eller vad den hette, a dom säger att den e bra iallafall, det återstår väl att se om inte annat.
have a nice evening, and you can :::::::::: OFF!!! 
you´re special! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0