091014

Idag har det inte hänt så mycket, är hemma från skolan idag, dont feel så speciellt bra. det är väl någon höst/vinter sjuka på gång skulle jag gissa på. och nej tack jag vill inte vara sjuk.
har iallfall läst nästan halva boken, som vi ska läsa på kursen LIVSÅSKÅDNING.
det känns sköt, och så har man läst en artikel, men måste ringa läraren och fråga vad som skulle göras utifrån artikeln, var inte så aktiv igår, helt slut i kropp och själ. haha vad poetisk jag är .

måste berätta lite och Lördagen, har itne haft så kul på länge, hade möta kl 14.00 i lördags, sen mötte jag olivia nere på navet , då tog vi bussen hem tilll mig, så donade vi på , sen käkade vi, sen vid 18- tiden skjutsade pappa oss till Mikaela"lilltå" , var där till 20- tiden , då kom erik och hämtade oss, och skjutsade oss till Dan-E i skönsmon, vi sjöng singstar och drack och ja det var almänt trevligt, vid 23- tiden tog vi bussen in till stan, vi begav oss mot irich , haha ja vad ska man säga , det var väl trevligt, jag och olivia drog en sväng på dallan också, men vi var inte där mer än en kvart. tillbaka till irisch, pratade ut lite skitsnack med en människa, och jag måste säga att det gick bra, och jag hoppas vi inte har något otalt , isånafall hoppas jag att det tas upp med mig så man slipper allt skitsnack.
när irisch stängde gick vi på BK, och jag som inte gillar BK, men det var säkert kul, där börjar nämligen hjärnkapasiteten avta. vi var där tills det stängde, vid halv fyra på morgonen kom vi upp till seven sinse .
och där började alla tokerier. haha omg,
Olivia ville trycka i mig 25 stycken sömntabletter. då kan ni ju föreställa er hur pigg och berusad jag var! HAA
vid halv sju på morgonen somnade jag , jo jag och olivia sov kvar på seven sinse. blev väckt av peppe och the president vid tio på morgonen, då var det massa kaffe och prat om vad som hände dan innan igentligen.
MEN JA SOM SAGT JAG HAR ALDRIG HAFT SÅ HÄR KUL PÅ LÄNGE!!
det tackar vi för!!

Nej nu ska man plocka ur diskmaskinen, städa på toan, och sen ska jag följa med mamma och kolla på ett hus, och sen blir det att ligga och kolla på tv med lillasyster hon är nämligen också lite krasslig och mår dåligt. så syskona Frohm får slå sina klocka huvuden ihop och välja en bra film och bara slöa.

På fredag kommer min kära älskade faster från e-tuna, ska bli nice, alltid trevligt att ha henne här, .
och fredagen efter det då drar jag till mormor och morfar, by by Timrå, hello västerbotten.

OCH BTW jag blir så less på allt som har hänt/händer, varför kan folk inte bara sköta sitt så blir allt lättare. nej om man skulle kunna prata som folk och inte hetsa, så skulle de ena inte leda till det andra.
sitta ner som vuxna människor och prata hur svårt ska det kunna vara?!
jag fattar inte , tänk folk som man känt så länge och folk som man inte ens känner som man aldrig har beblandat sig med , ja varför kan man bara inte försöka prata och försöka lösa allt, så det inte blir som det blir, jag mår inte bra över allt som har hänt, och jag tror inte resten av alla inblandade mår bra av detta heller.
hade man bara kunna löst allt som "vuxna" så hade allt varit bra tror jag, men gjort e gjort!


nej nu ska jag göra ett ryck innan mamma kommer och hämtar mig.

HAVE A NICE DAY!!

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0