091021

Tunga dagar.
Tankarna sprider sig runt i huvudet , runt, runt, RUNT!
vet varken UT eller IN!
vad händer?
vad ska man göra?
vilken väg ska man gå?
Normala tankar kanske, men de känns helt meningslöst, helt värdelöst!
PERIOD? en Period? hum ja allt ordnar sig som jag brukar säga, men nu är det alldelles för mycket som pågår runtomkring.  Men de löser väl sig med tiden.


Ska bli helt underbart att åka iväg i en vecka. helt otroligt, men bara för man åker iväg så lär man ju sitta och grubbla igenom allt iställe som vanligt, allt är sig likt.

Saknaden är stor....
Fattar inte varför, och vad? hur kommer det sig.

Aja nu ska jag inte beklaga mig nå mer, nu ska jag gå och ta en rök, och sen ska jag plugga. sen blir det bussen in till LA sundsvall och träffa olle, vi ska kolla på grejer tills fredag, och så ska vi käka något.
Och eftersom jag alltid blir glad när jag är med olle, så är det yperligt bra att jag ska träffa henne idag.
HELT SJUKT BRA!!


SÅ HAVE A NICE DAY SUCKERS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0