091022

Nu har jag beslutat mig för att köra mitt egna race. kanske lika bra, ska fundera på det ett tag till, vill inte vara ett hinder , om man nu säger så. eftersom jag svävar iväg i mina egna tankar , typ lixom hela tiden, så kanske det är det bästa för er och mig. man behöver några sparkar där bak för att ta tag i saker, ja eller alla är väl inte så men jag är precis så, så funkar jag, tjat och tjat, är det ända som funkar på mig. så sant men synd, men det är ju många som funkar så. så man är ju inte ensam om det om man säger så.
ska snart leta upp min lärare och prata med henne, se hur de går då!
Ja även som jag skrev igår, så var jag och olle på stan igår, hennes syster följde med, det var väldigt trevligt, nackstabor är inte så tokiga ändå, helt okej faktiskt! vi kollade på utstyrsel åt olle, så nu vet hon vad hon ska klä ut sig till imorgon, det blir nog super bra ska du se olle, jag ska ut till mamma ikväll och hämta de jag åkte ut för att hämta igår, som jag glömde, jag är ju så himla duktig, och jag njuter ju verkligen av att åka buss eller inte, buss är överskattat, men har man ingen bil så vad ska man göra liksom, min bil står uppe i kovland, ställa på den och försäkra den innan jag kan hämta den, men det lär ju bli någon gång efter att jag kommit hem från mormor och morfar, gud vad jag längtar till imorgon, det kommer bli en toppen kväll hos sandra det känner jag på mig, sen på lördag går bussen 10.00 från timrå centrum, så är jag framme i skellefteå klockan 16.00 , och då kommer J och hämtar mig, så blir jag med J tills söndag och sen blir det mormor och morfar, men mesta tiden blire väl att va med J,. nej men de blir nog najs, hoppas det är mycket snö däruppe. ja elle rmer än här iallafall för här är det ju ingen snö iallafall och det tycker jag är skittråkigt, för jag vill ju dra fram mammas skoter ur garaget snart, men men i den här takten så kommer det väl inga snö förrän i december.
Och ingen köper volvon, snart kör jag den på skroten, ingen idé att ha den stå hemma och skrota, där är de lika bra att köra den på skroten känner jag.
Ikväll blir det bara städa , packa tvätta, och åka till mamma, så inga större planer, ska ringa ett samtal också, inget jag vill, men grejerna ligger och skrotar hemma, fett less att se dom ska jag be att tala om. måste ju veta om jag ska hiva iväg de eller om du ska ha dom. jaja de ordnar sig, nej nu ska jag ut och ta en rök, och sen ska jag gå och prata med min lärare.
HAVE A NIVE DAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0