090911

follow what makes you happy

 




Gick superbra i skoloan idag, sista timmen var askul, haha alla skrattade och var glada, härlig stämmning helt enkelt.
så dagen var toppen, till att man passerade timråkomun skylten då vart jag helt väck!
så har haft en dålig dag sen kl 14.00, drog bort till sandra vid 16.00, jag , peter och sandra drog och bowlade vid 17.00, skönt att få göra sig av med sin illska , så nu mår jag mycket bättre, nu ska jag , sandra och peter äta spaghett och köttfärsås.
sen ska jag åka och hämta mikaela, sen bär det av till malin, då ska vi se Ice Age 3.
sen får man se vad som händer.

Have a nice dag
and take a walk on the dark side.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0