Onsdag 090909

Idag är det även 090909, så hade ni tur imorse kl 09.09?
Igår vart det bara massa mys med sandra och malin , nice nice!
Sen åkte vi upp till Garaget, 4cars, hjälpte magnus att tvätta en bil, åkte Hummer med R.... ;) , det var spännande man kännde sig fett mäktig alltså! fick även se petras nya bil, fast hon skulle inte ha den så hon behåller audin, klokt val bruden! men annars var gårdagen toppen. förutom några detaljer, men det kan inte alltid vara perfekt!
Hur var eran Tisdag?
jaja men vi återgår till idag, sitter uppe i härnösand nu på skolan, och har lunch, börjar om 10 minuter , så tänkte väl skriva något onödigt som vanligt.
började 9.00 idad, bilresan upp var fett dryg kan jag be att tala om, känndes som 100 mil och man kännde när man körde att snart somnar man, men vi överlevde bilresan denna dag.
Även att malin sitter brevid mig och knappar på datorn som en tok hon med, ser även att hon bloggar.
Slutar 15.00 , är väl hemma vid 16.00 TYP!
då ska jag tvätta, sen vid 18.30 hämtar mammah mig för då skulle vi på någon tjejkväll på colorama. men det blir nog nice.
och förövrigt, Alla är värd en 2 chans, det är mitt motto idag. och sen skiter jag i vad folk tycker och tänker.
och vadå vi e inte ens , äch skit samma, man lär ju få läsa mer skit. men men nu börjar vi.

SEE YAH ALL !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0