Tisdag 8/9-09

"Solum Fortist Est"  
så sant som de är sagt!
vet varken ut eller in, just nu jobbar jag iallafall, det är lugnt med folk idag, så tänkte jag tar mig några minuter och skriver något onödigt.
Skolan rullar på , går väl bättre än förväntat. men jag säger bara en sak, snart novemberlov, haha ja eller de e ju några veckor kvar, men det är något att se fram emot.
ser även framemot helgen, kommer bli superkul, och jag ska inte bli så full och odräglig som jag var i lördags mina vänner! jag lovar!
snart ska man till den där Dr. phil? hehe nej vet ej vad hon/han heter, väntar och ser, diagnos okänd?
dom senaste 3 veckorna har inte varit som bästa, snart blir man väl mental och helt väck, nej nu får de vara slut på det här, varför skulle man ens pröva igen, man ska inte hålla på med sånt man mår dåligt av, men är man galet ... så är man, och det är ju kanske inge fel med det. men om man kunnde prata som vuxna och inte bråka så hade allt gått mycket bättre. men men är man envis och känner varran typ utan och innan så är det väl så det blir, tips från panelhönorna tack!!!


jaja, nej nu ska jag återgå till de jag gjorde.

have a nice day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0